VIVE Advocaten
in Rotterdam

Neem contact op

Wij ondersteunen u graag

Hierna praktische informatie over onze bereikbaarheid en andere officiële documenten.

Neem contact op

Praktische informatie

Als u hulp nodig hebt, kunt u ons bellen of een e-mail sturen.

Het kantoor is van maandag tot en met donderdag geopend en telefonisch bereikbaar van 11:30 tot 12:30 uur en van 16:30 tot 17:30 uur.
Als u buiten deze tijden belt, krijgt u de voicemail te horen. Wij vragen u een bericht in te spreken en bellen u dan binnen 48 uur terug. Mocht het een spoedkwestie betreffen, dan vragen wij u om dat in het voicemailbericht te melden. We nemen naar aanleiding hiervan contact met u op en plannen indien nodig een intakegesprek in.

Tijdens het intakegesprek kijken wij samen met u naar uw juridisch vraagstuk en of u voor gefinancierde rechtsbijstand in aanmerking komt. Er wordt naar uw inkomen van twee jaar terug gekeken. De Raad voor Rechtsbijstand vraagt uw inkomensgegevens bij de belastingdienst op en laat aan ons weten of u voldoet aan de voorwaarden voor gefinancierde rechtsbijstand. Voor de inkomensgrens verwijzen wij u naar de website van de Raad voor Rechtsbijstand.

Indien u niet voor gefinancierde rechtsbijstand in aanmerking komt, hanteren wij een uurtarief voor onze werkzaamheden en vragen wij om een voorschot voor de eerste werkzaamheden. Na de opdrachtbevestiging en betaling van het voorschot of de eigen bijdrage gaan wij voor u aan de slag.

Klachtenreglement

Wij doen altijd ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht u ondanks dat toch van mening zijn dat wij u niet naar tevredenheid hebben geholpen, dan verwijzen u naar onze klachtenfunctionaris. Die gaat samen met u kijken naar hoe wij uw zaak naar een goed einde kunnen brengen. Het klachtenreglement van VIVE Advocaten kunt u terugvinden in het dit PDF-document.

Privacy

In deze PDF vindt u ons privacystatement.

Algemene voorwaarden

Hier vindt u onze algemene voorwaarden.